Рекламодавці у Facebook не зможуть обирати людей за релігійною ознакою

В рамках кампанії з захисту користувачів від дискримінаційної реклами найбільша соціальна мережа вимкнула близько 5 тисяч варіантів таргетингу. Серед інших віддалено і можливість вибору цільової аудиторії з релігійної точки зору.

Про це повідомляється у прес-релізі під заголовком  «Збереження реклами безпечної та світської», яку розповсюдив Facebook .

«Ми прагнемо захистити людей від дискримінаційної реклами на наших платформах, — говориться в публікації. — Ось чому ми видаляємо більше 5000 варіантів таргетингу, щоб запобігти неправильному використанню. Сюди входить і така функція для рекламодавців, як виключення аудиторії за такими атрибутами, як національна приналежність або релігія».

Добавить комментарий