TikTok зваблює дітей до зміни статі

Згідно з аналізом, що зробив Daily Mail у неділю, відеоролики TikTok із хештегом #Trans переглянули понад 26 мільярдів разів. У таких відеороликах молоді люди у веселій і легковажній формі розповідають про різні етапи проходження експериментальних гормональних препаратів та незворотні операції зі зміни статі. За повідомленнями, популярна соціальна мережа стала додатком у Великобританії минулого року, що найбільш завантажується.

Батьки у Великій Британії все більше стурбовані тим, що програма розпалює нездорові настрої, заманюючи вразливих молодих людей до ідентифікації себе як протилежної статі та потенційно згубних наслідків на все життя. За власними даними TikTok, понад 25% користувачів TikTok у віці від 15 до 25 років та діти віком від 4 до 15 років користуються цим сервісом у середньому 69 хвилин на день.

Групи, які критикують трансгендеризм, кажуть, що поширення цієї ідеології в соціальних мережах наражає молодь на серйозний ризик, враховуючи, що вона пропагується як остання тенденція.

Стефані Девіс-Арай із Transgender Trend сказала, що TikTok “має величезний вплив, і він сповнений відеороликів, які зображають медичний перехід як крутий і модний”.

В електронному листі, надісланому в The Christian Post у понеділок, блогер-розслідувач Дженніфер Білек, яка пише на сайті The 11th Hour докладно описала, як тісно пов’язаний трансгендерний активізм із медичним промисловим комплексом, сказала, що для суспільства життєво важливо усвідомити, наскільки виросли технології. Вона наголосила, що технологія здатна впливати на всіх, особливо на дітей, таким чином, про який вони навіть не підозрюють.

“Інтернет-маркетологи використовують цю владу, щоб продавати нам невдоволення собою, а потім ліки проти цього невдоволення”. Діти меншою мірою, ніж дорослі, здатні усвідомити, що з ними відбувається, особливо коли маркетинг відбувається на їхніх власних каналах соціальних мереж. Ми не можемо контролювати доступ дітей до всіх основних ЗМІ, але наш обов’язок як дорослих – захистити їх від хижих маркетологів на їхніх технологічних платформах”, – пояснила Білек.

“Те, що дітям 26 мільярдів разів показують такі речі, як операції, що калічать стать, незбагненно. Те, що це рекламується як крутість через “трансмоделей”, хірургів та макіяж у їхніх соціальних мережах, – це безсовісно. Батьки та опікуни повинні втрутитися і стати технічною поліцією того, чому піддаються їхні діти, тому що операції з переходу рекламуються ним, і вони купуються на цю ілюзію як на панацею від усіх їхніх підліткових проблем”, – додала вона.
“Невипадково зростання TikTok збігається з експоненційним зростанням кількості дітей, які страждають на гендерну дисфорію”, – сказала Харріс, зазначивши, що деякі відео на платформі “дуже лякають”.
До останніх років діагнози гендерної дисфорії були дуже рідкісними й зустрічалися майже виключно у хлопчиків препубертатного віку. Сьогодні переважаючою демографічною групою є дівчатка-підлітки, які досягли пубертатного віку, і той вид гендерної дисфорії, про який вони повідомляють, не є традиційним, а, на думку дослідника громадської охорони здоров’я Лізи Літтман, є результатом зараження однолітків через Інтернет.
Джерело

Добавить комментарий