Неявні причини руйнування інституту сім’ї

Неявні причини руйнування інституту сім’ї

Ще не в такому далекому ХІХ сторіччі Оноре де Бальзак писав, що сім’я завжди буде непорушною основою суспільства, але, на жаль, сьогодні ми спостерігаємо зовсім іншу ситуацію.

Хоч як і дивно це звучить, але ми стали звикати до ЛГБТ-пропаганди. Для більшості представників нашого суспільства ця тема поки що викликає обурення, але в ЗМІ постійно з’являються відомості про поступове просування ЛГБТ-ідеології. Нав’язується вона досить агресивно та постає головним ворогом інституту сім’ї.

На Заході прихильникам традиційних цінностей нерідко доводиться відстоювати свої інтереси в судах, через що американський консервативний спікер і юрист Бен Шапіро одного разу вдало зауважив, що найбільшою частиною населення США, що найбільш дискримінується, є білі гетеросексуальні чоловіки-християни. До війни в наших містах, незважаючи на обурення суспільства, почали активно проводити ЛГБТ-паради. У результаті молоді доводиться дедалі частіше чути про позитивне ставлення до такої ідеології та сприйнятті традиційної сім’ї як якогось пережитка минуло, що обмежує свободу. Критикуючи гендерну пропаганду, ми рідко замислюємося про масштабні причини її виникнення, адже вона не є випадковим соціальним феноменом, що виник у розбещеному людському розумі, але чітко спланованою дією, яка має цілком певні цілі.

Коли я задумався над цією темою і почав переглядати відповідну інформацію в інтернеті, то мені почали зустрічатися цікаві публікації. Деякими уривками мені й захотілося поділитись. Одразу слід зазначити, що аргументи не мають прямого відношення до християнства, але нам, християнам, вони потрібні, щоб було чим відповісти агресивно нав’язуваному «порядку денномму». Все-таки сім’я для християн – це цінність, значення якої виходить далеко за межі земного життя.


Руйнування інституту сім’ї націлене, перш за все, на дітей і пов’язане не тільки з гендерною ідеологією, а й зі зміною ролей батьків, із розлученнями та ін. Інтимне життя, що у традиційному суспільстві асоціюється зі шлюбом і любовними стосунками подружжя, перетворюється просто на секс як отримання задоволення та задоволення природних потреб.

У результаті дошлюбні статеві стосунки підлітків стають звичайним явищем, негативом якого є зростаюча кількість незаконних пологів, венеричних захворювань, вбивств новонароджених і, звичайно ж, абортів (близько 40 млн на рік). Автори статті «Війна проти сім’ї», що опублікована на порталі The Trumpet [1], зазначають, що у розвиненому світі перші два рядки рейтингу за кількістю підліткових вагітностей займають США та Великобританія.

При всій барвистості та зовнішньому лиску, при всіх розмовах про свободу руйнація інституту сім’ї завдає очевидної шкоди як фізичному, так і психічному здоров’ю людини. Постає питання: кому це вигідно? Як виявилося, відповідь досить проста: транснаціональним корпораціям (ТНК).

ТНК величезні, лабільні й не прив’язані до національних держав. Їхній річний дохід нерідко перевищує ВВП багатьох країн. Портал Shift Frequency [2] у 2017 році опублікував дослідження, згідно з яким 147 корпорацій фактично керують світом, впливають на уряди, а іноді й підкорюють їх собі. А все тому, що ці 147 ТНК становлять лише 1% усіх компаній світу, тому що контролюють вони 40% доходів мережі, а також понад 50% усього видобутку, переробки, збуту нафти, газу та вугілля та багато інших сфер. Фактично цей 1% тримає у руках більше половини багатств планети. Такі «монстри», про яких перелік даних можна наводити ще довго.

ТНК націлені на отримання надприбутку, а тому вони зацікавлені у впровадженні нових технологій у діяльність своїх підприємств та здешевленні робочої сили на тих місцях, де людину поки що не можуть замінити машини чи комп’ютери. Враховуючи масштаби та можливості корпорацій, для них не становить великих труднощів перенесення виробництва в ті країни, де це буде вигідніше.

Так, наприклад, за десятиріччя з 1982 по 1993 р. американські ТНК скоротили 750 тис. робочих місць у США, при цьому відкрили 345 тис. місць за кордоном. У цих умовах профспілки не здатні захистити права робітників. Якщо раніше керівники невеликих компаній несли певну відповідальність не лише за своїх підопічних, а й за їхні сім’ї, то сьогодні цей чинник усунено. У результаті ТНК зацікавлені у прийнятті до праці мобільних співробітників, які не обтяжені сім’єю, тому фінансування процесів руйнації інституту сім’ї, очевидно, вигідне їм.

Сьогодні у світі поширюється міф про те, що через перенаселення планети скоро Земля не зможе всіх нагодувати. Але справжня причина голоду полягає не в нестачі природних та виробничих ресурсів, а в тому, як вони витрачаються.

У 2020 році портал Inter Press Service [3] опублікував статтю, де показав, що продуктів, які викидаються на смітник (а це 1,3 млрд тонн на рік) вистачило б, щоб прогодувати вчетверо більше людей, ніж зараз голодує. А це на сьогодні складає майже 813 млн осіб [4]. Так ось, для ТНК, що пов’язані з харчовою сферою, замість того, щоб витрачатися на збереження та реалізацію «некондиційних» продуктів, вигідніше, щоб потенційні споживачі взагалі не народжувалися. Реально дешевше інвестувати кошти у пропаганду руйнівних для сім’ї ідей – ЛГБТ, легалізацію абортів та ідеологію «вільного кохання».

Міф про перенаселення планети пов’язаний із ще одним наративом – причиною глобального потепління. Вважається, що для забезпечення всім необхідним населення планети, яке активно зростає, доводиться освоювати все більші території, що призводить до знищення лісів і виникнення парникового ефекту [5].

Насправді ж, сотні ТНК винні у виробленні 71% парникових газів у світі [6]. Невеликої частки одержуваного ними прибутку вистачило б, щоб розробити технології та запустити програми з «лікування» нашої атмосфери. Але, знову ж таки, націленим на заробіток надприбутку ТНК простіше і дешевше зіпхнути провину на перенаселення та сприяти руйнуванню інституту сім’ї. Більше того, якщо ми подивимося на особисте життя світових ділків, то у них часто з сім’ями все гаразд і все досить традиційно.

Нарешті, остання причина фінансування гендерної ідеології пов’язана з тим, що представники ЛГБТ-спільноти є найбільшими споживачами. Вони не обтяжені сім’ями, а, відповідно, матеріально вільніші. ЛГБТ-ідеологія стала одним із найбільш затребуваних трендів у сфері маркетингу. Гендерну «повістку» включили до своїх програм розвитку такі компанії, як Google, Coca-Cola, Apple, IKEA, Nike, McDonald’s, Burger King, Facebook та багато інших [7].

Зазначені причини є вичерпними, але вони очевидно дуже значущі. Те, як фокусуються на ЛГБ-заходах уряди та ЗМІ, говорить про завзяте та цілеспрямоване проштовхування цієї ідеології в суспільстві, що у свою чергу не має нічого спільного зі свободою та справжнім гуманізмом.

Інститут сім’ї руйнується на догоду і так нечувано багатих ТНК, тому що ми, люди, для них – лише засіб, інструмент. Вказані фактори дуже важливо враховувати, щоб берегти наших рідних і мати аргументи для протистояння процесам, які руйнують людину зсередини, а тому мають прямі негативні наслідки для вічного життя.

Протоієрей Володимир Долгих

Примітки:

1. https://www.thetrumpet.com/6365-the-war-against-family
2. https://shiftfrequency.com/147-companies-run-world/
3. http://www.ipsnews.net/2018/05/food-waste-enough-feed-worlds-hungry-four-times/
4. https://www.worldometers.info/ru/
5. https://tion.ru/blog/globalnoe-poteplenie/
6. https://www.redpepper.org.uk/overpopulation-isnt-causing-climate-change-blame-capitalism/
7. http://www.sostav.ru/publication/lgbt-v-reklame-kak-gei-stali-trendom-17926.html

Джерело

Wayfarer

Wayfarer

Залишити відповідь

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial