Протидія використанню ШІ торгівцями людьми
У Нью-Йорку представник Національного центру з питань зниклих і експлуатованих дітей попередив про зростання випадків, коли генеративний штучний інтелект (ШІ) використовувався для залучення та експлуатації дітей у мережі. Генеративний штучний інтелект, тип штучного інтелекту, який може створювати новий контент, як-от текст, зображення, аудіо та відео, зараз використовується торговцями людьми для зваблення та експлуатації дітей.
________________________________________________________________
Як злочинці використовують ШІ для маніпуляцій
За даними Національного центру зниклих та експлуатованих дітей (National Center for Missing & Exploited Children), лише у 2022 році зафіксовано майже 5 000 випадків використання технологій генеративного ШІ з метою експлуатації дітей.
Під час запуску кампанії підвищення обізнаності A21 “Can You See Me?” у Нью-Йорку віцепрезидентка Національного центру зниклих та експлуатованих дітей Стейка Шехан розповіла, як злочинці використовують ШІ для маніпуляцій. Шехан зазначила: “Ми бачимо, як зловмисники використовують чат-моделі для того, щоб видавати себе за дітей. Вони вступають у комунікацію з іншими дітьми, вдають, що є однолітками, з метою експлуатації”.
Також зловмисники використовують ШІ для створення або модифікації зображень. Відомі випадки, коли невинні фотографії дітей були змінені за допомогою ШІ, щоб створити матеріали сексуального характеру.
“Коли ці інструменти розробляють без принципів безпеки, вони стають дедалі небезпечнішими для дітей”, — додала Стейка Шехан.
Протидія зловживанням технологіями
Щоб протидіяти зловживанням технологіями, Національний центр запустив кампанію Take It Down, яка допомагає дітям видаляти з інтернету небажаний контент. Ця ініціатива дозволяє молоді повернути контроль над власними даними.
Також Шехан наголосила: “Ми прагнемо використовувати технології на благо — для усунення прогалин та захисту дітей. Це один із напрямів, на якому ми зосереджені у кампанії Take It Down”(дозволяє видалити свої зображення з інтернету).
Ініціатива A21 “Can You See Me?”, яка реалізується у співпраці з ФБР, Міністерством внутрішньої безпеки США, Національним центром зниклих та експлуатованих дітей та низкою партнерів, спрямована на підвищення обізнаності громадськості щодо індикаторів торгівлі людьми.
Реклама кампанії з’являється на білбордах Таймс-Сквер, транспортних вузлах та цифрових платформах. Вона закликає громадян бути пильними та повідомляти про підозрілі випадки національними гарячими лініями.
Експерти наголошують на необхідності створення інструментів ШІ із вбудованими механізмами безпеки. У міру розвитку технологій, важливо, щоб вони служили суспільному добру, а не ставали засобом для експлуатації найуразливіших.
Потрібно також зауважити, що Британська благодійна організація The Royal Society for Public Health (RSPH) провела дослідження, згідно з яким Instagram визнано найбільш шкідливою для психічного здоров’я соціальною мережею.
(Російськомовна частина сайту N.E.W.O.D.)